niedziela, 31 sierpnia 2014

Rozdział 3!!!

                    Rozdział 3!!!
--------------------------
-Niall,mówię do Ciebie od 5 minut-powiedział Harry siedziałem w kuchni a on coś tam robił
-Przepraszam-mruknąłem
-Nini co się dzieje?-zapytał z troską
-Nic....jak myślisz dlaczego Louis mnie okłamał-zapytałem smutny
-Nialler to nie jest tak,że on Cię okłamał on po prostu bał się,że go nie będziesz lubić,że nie będziesz chciał z nim się przyjaźnić
-Przecież mi to nie przeszkadza-powiwdziałem
-Ja to kochanie wiem,ale on nie-powiedział a ja go mocno przytuliłem
-To co my z Zaynem posiedzimy na dole a wy razem pójdziecie na górę-powiedział pokiwałem głową i poszedłem do mojego pokoju i się położyłem,włączyłem piosenkę i słuchawki włożyłem do uszu i tak słuchałem.W pewnym momęcie poczułem,że ktoś siada na łóżku,otworzyłem oczy i zobaczyłem przed sobą Louisa,smutnego Louisa,strasznie było mi go żal,ale byłem na niego również wściekły,bo okłamał mnie a ja mu ufałem
-Nialler pozwól mi wyjaśnić-patrzył na mnie swoimi oczami,w których był ból
-Nie!,okłamałeś mnie,mówiłeś,że jesteś przyjacielem a tak naprawdę byłeś i jesteś oszustem-krzyknąłem teraz już nie siedziałem stałem patrząc na niego
-Wiem,przepraszam,ja sądziłem,że wtedy mnie znienawidzisz-posłał mi smutne spojrzenie
-Masz na nazwisko Tomlinson?-zapytałem się go prosto z mostu
-Nie,mam na nazwisko Malik-szepnął ledwo słyszalnie
-Wyjdź!-krzyknąłe po moich policzkach leciały łzy
-Ale Nialler pozw...-chciał dokączyć,ale mu nie pozwoliłem
-Wyjdź i nie wracaj mam dość Ciebie,wszystkiego,tych wszystkich problemów i kłamstw-szepnąłem posłusznie wyszedł mówiąc ciche ,,przepraszam",wszedłem do łazienki,w której się zamknąłem na klucz,usiadłem na zimnych płytkach i przyłożyłem do lewego nadgarstka
-Za to,że jestem beznadziejny-pierwsze cięcie
-Za to,że żyję-drugie cięcie
-Za to,że kurwa zakochałem się w dwóch osobach-trzecie cięcię
-Za to,że wygoniłem moją miłość-czwarte cięcie
-Za to,że Harry kocha,prawdopodobnie kocha Zayna
-Niall otwórz-krzyknął Harry
-Niall,Louis się nie gniewa-powiedział Zayn
Ciemnoś...........

4 komentarze:

  1. HII Kocham,rozdział zajebisty jak zawsze <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  2. O JEJCIU. Rozdział ZAJEBISTY.
    Życzę weny.
    Pozdrawiam <333333333333333
    Coluś :*************************

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski <3
    Czekam na nn i życze weny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
A jeżeli jesteś tutaj to skomentuj to tylko chwila dla Ciebie,a dla mnie wielka motywacja :) <3!!!