poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Rozdział 1!!!!!!!!!!!

                          ROZDZIAŁ 1!!!!





-Czujesz się lepiej-zapytał mnie Liam w drodze do naszej szkoły po tym jak odprowadziliśmy Amy 
-Lepiej-powiedziałem i otworzyłem drzwi od szkoły podeszła do nas El i pocałowała Louisa a ja z Liamem poszliśmy na parapet,zawsze tam siedzieliśmy a dziś był wtorek co oznaczało,że Harry ma dyżur na korytarzu gdzie my jesteśmy
-Niall wiesz,że on da zajęcie nam na wf i będziesz musiał z nim iść-zapytał się mnie
-Wiem dlatego ty również nie będziesz ćwiczyć-powiedziałem 
-Co,ale dobra-powiedział 
-Li dziękuję za wszystko-powiedziałem i go przytuliłem co odwzajemnił 
 _------------------------------------_

-Niall pan Styles prosi cię do sali 204-powiedział nauczyciel od historii popatrzyłem na Liama i wziąłem plecak i wyszedłem z klasy i poszedłem tam gdzie mi kazano 201,202,203.....204
-Niall dlaczego wczoraj cię nie było-zapytał się mnie a ja poczułem jak mój wielki siniak mnie zaczyna boleć
-Ja um źle się czułem-szepnąłem pociągnął mnie w swoją stronę i usadził na swoich kolanach
-W takim razie pojedziesz ze mną do domu-powiedział i wziął mój plecak a następnie podszedł do drzwi zaczęło kręcić mi się w głowie
-Nini już spokojnie chodź-powiedział i objął mnie w pasie i poszedł do swojego samochodu usadził mnie na tyle i pojechał w stronę swojego domu
-Chodź Nini-powiedział wysiadłem z samochodu i ruszyłem za nim 
-Usiądź zaraz przyjdę-powiedział a ja usiadłem na fotelu i napisałem sms Liamowi,żeby odebrał Amy ze szkoły bo ja jestem u Harrego w domu
-Niall telefon-powiedział 
-N-nie-szepnąłem a on  wyrwał mi telefon i wziął na górę był wkurzony a raczej wkurwiony
-To się zabawimy-powiedział ściągnął koszulkę ze mnie i przywiązał mi ręce do łóżka



-Przestań,proszę-szpnąłem cicho gdy ściągnął ze mnie spodnie razem z bokserkami -Shh-uciszył mnie pocałunkiem Wszedł we mnie brutalnie i zaczął mocno pchać.Następnie wyszedł ze mnie ubrał mi boskerki i koszulkę,jego koszulkę,potem zasnąłem..... ----------------- Wiem,ze krotki i do dupy.Jest to 1 rozdział a ja juz zawaliłam PRZEPRASZAM :* <333 Nastepny w sobotę będzi dłuższy :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
A jeżeli jesteś tutaj to skomentuj to tylko chwila dla Ciebie,a dla mnie wielka motywacja :) <3!!!