niedziela, 31 sierpnia 2014

Libster Award

         


Jej kochani nie spodziewałam się,że ktoś mnie nominuję do LA 

Zasady Libster Award:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pierwsza nominacja jest od +Dominika Ś  Dziękuję kochana <3
Pytania:
1. Jak masz na imię?
Odp:Ola jestem :)
2. Ile masz lat?
Odp: 13 xD :P
3. Skąd pomysł na bloga?
Odp:Kiedyś chciałam takie opowiadanie,a że nie było to napisałam xD :P
4. Masz jakieś hobby? Jak tak to jakie?
Odp:Mam chyba jak każdy xD pisać opowiadania,czytać,denerwować ludzi i wgl :P
5. Do jakich fandomów należysz?
Odp:Directioners <3 5SOSfam :) <3
6. Jaką nadludzką mocą chciałabyś dysponować?
Odp:Teleportowanie się gdzie tylko chcę,czarowanie :P
7. Podaj proszę swój ulubiony cytat. 
Odp: ,,Urodziliśmy się by żyć,Żyjemy by umierać" <3 :')
8. Jaka piosenka oddaje najlepiej Twój dzisiejszy nastrój?
Odp:

Christina Perri - Jar of Hearts

9. Słowo, którego nadużywasz?

Odp:Kurwa,a chuj z tym,xD,lol,jaki z Ciebie zbok :)
10. Czy byłby z Ciebie dobry Sherlock? Dlaczego?
Odp:Tag :3 moja babcia schowała ciastka i je znalazłam ^^
11. Co poprawia Ci humor?
Odp:Muzyka,pisanie rozdziałów oraz pisanie z przyjaciółmi <3
------------------------------------------------------------------------------------------
Druga nominacja jest od +Żal mnie ściska Za co bardzo dziękuję <3 :****
No to lecimy ;)

  ♣ Jak masz na imię?
 Odp:Ola,ale wolę Alex xD
  ♣ Ile masz lat?
Odp:13 :P
  ♣ Jaki jest twój ulubiony kolor?
Odp:Każdy :D
♣ Twoja ulubiona piosenka?
Odp:Za dużo by wymieniać,praktycznie każdą lubię a wręcz kocham <3 :*

  ♣ Masz zwierzaka? Jak tak to jakiego? A jak nie masz to jakiego byś chciała mieć?
Odp:Mam chomika nazywa się Larry <3,mam kotka co nazywa się Rudy <3,i mam psa co zwie się Rico :P
 ♣ Skąd pomysł na bloga?
Odp: Kiedyś szukałam takiego bloga,ale nie znalazłam,więc napisałam xD
  ♣ Ulubiony film?
Odp:Niezgodna <3 oraz THIS IS US
  ♣ Co lubisz jeść?
Odp:Wszystko xD ale lubię pierogi ruskie
  ♣ Jakiego koloru masz włosy?
Odp:Jestem szatynką 
  ♣ Masz rodzeństwo?
Odp:Mam siostrę i brata,no ale brata traktuję jak siostrę,więc mam dwie siostry xD :D
  ♣ Do jakiego fandomu należysz?
Odp:Directioners,5SOSfam :)


Pytania od +Cola :***  <3 :* Dziękuję <3
1.Jak masz na imię??
2.Ile masz lat??
3.Który z chłopaków podoba Ci się najbardziej?? (z One Direction)
4.Jakie jest twoje marzenie??
5.Jakie jest twoje hobby??
6.Ulubiony przedmiot w szkole??
7.Ulubiona muzyka??
8.Skąd pomysł na bloga??
9.Ulubiony smak lodów?? (takich w wafelku)
10.Masz rodzeństwo??
11.Masz zwierzątko?? Jeśli tak to opowiedz??
Odpowiedzi:
1.Ola,ale wolę Alex :)
2.13 xD :P
3.Wszyscy są boscy,ale jak muszę wybierać to Nialler <3
4.Marzeń mam dużo,marzę całe życie,ale takie najbardziej ważne to pójść na koncert One Direction  i móc z nimi porozmawiać :P :D
5.Pisanie,śpiewanie(czyt.wycie)
6.Muzyka,wf,polski :P
7.Pop :P
8.Nwm,kiedyś chciałam taki przeczytać,ale nie znalazłam,chciałam o Larrym,ale nie ma takich blogów(-,-)
więc założyłam,miał być o Larrym,no bo jestem LS,no ale nie umiałam napisać rozdziału,więc jest Narry po raz drugi xD :D
9.Lody?! hahaahha o lol*wali się z liścia* lubię czekoladowe,śmietankowe :P
10.Mam siostrę i brata,ale brat zachowuję się jak baba więc,mam dwie siostry :D
11.Mam chomika,nazywa się Larry(tak jak Twój xD) na drugie ma Niam,a na trzecie Ziam :O lol xD,mam kotełka xD nazywa się Rudy bo jest Rudy :P, i mam psa zwą go Rico,aahahahaah jak ten z Hanny Montany :O zresztą nie wiem jak to się pisze xD
  <-------- ten Rico xD



-----------------------
Blogi które ja nominuję :)

http://btw-niall-ff.blogspot.com
http://moje-nowe-zycie-w-samotnosci.blogspot.com
http://princess-amber-and-her-new-world.blogspot.com
http://the-voice-of-my-heart-pl.blogspot.com
http://ijustwannaseeyouimaginyo1d.blogspot.com
http://youandi-onedirection-fanfiction.blogspot.com
http://changemymind-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com
http://wondreams-onedirection-fanfiction.blogspot.com
http://dangerouslovedarkharrystyles.blogspot.com
http://onedirectiongirlss.blogspot.com
Pytania ode mnie xD Zapomniałam o nich xD
1.Jesteś LS czy ES?
2.Lubisz Shopię(Dziewczyna Liama xD)
3.Kto ma najseksowniejszą dupę z One Direction?(Louis c'nie? :D)
4.Jak masz na imię?
5.Czytasz mojego bloga?
6.Lubisz pierogi?
7.Gdybyś wygrał/ała w totka(xD) to co byś kupiła?
8.Wyobrażasz sobie Niallera w długich włosach?Nie,Nie to patrz :O
 <------ brałabym xD ^^
9.Masz rodzeństwo?
10.Lubisz placki
11.Słodki prawda? ♥(No bo Nialler) 


No Kochani dziękuję za nominację to teraz biorę się za kończenie rozdziału huhu,Louis dostanie z Liścia czy nie xD,nie no może nie dostanie tak mocno,że trafi do szpitala
Dobra za dużo,żelek z biedronki 
Biedronka codziennie niskie ceny xD








Dziękuję i do rozdziału ♥♥♥♥♥♥♥ :*






3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci słońce za kolejna nominację :) <3 <3 :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana pytania są ;),dokładnie pod blogami,które ja nominuję <3 :* :p

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
A jeżeli jesteś tutaj to skomentuj to tylko chwila dla Ciebie,a dla mnie wielka motywacja :) <3!!!