piątek, 22 sierpnia 2014

Rozdział 2!!!!

                    Rozdział 2!!!
Tak jak obiecałam jest rozdział,następny będzie a poniedziałek,przepraszam za błedy,ale rozdział pisany na telefonie <3 :*
_______________________________________________
Otworzyłem oczy,nie miałem kajdanek,nie byłem przywiązany nawet
-O obudziłeś się,przepraszam kochanie ja myślałem,że Ty dzwonisz po pomoc-szepnął i mnie przytulił
-Harry-zapytałem niepewnie
-Tak?-zapytał dalej mnie przytulając
-Ja um mogę iść do domu?-zapytałem się cicho
-Kochanie jesteś w domu-powiedział rozbawiony
-Ale..-powiedziałem ale nie pozwolił mi dokończyć
-Nie ma ,,ale" rozmawiałem z Twoją mamą,i jej za płaciłem teraz jesteś cały mój-powiedział i wstał
-Chodź musisz coś zjeść-powiedział i zaprowadził mnie do kuchni,następnie posadził na krześle i zaczął karmić
-Wiem,że mi nie wierzysz,dlatego masz-podał mi moje dane,wszystkie było tam napisane ,,Rodzic/opiekun Harry Styles"
-Ale-moje oczy zaszły łzami,nie miałem siły na nic
-Ej spokojnie,przecież nie zabraniam Ci spotykać się z przyjaciółmi-szepnął i mnie przytulił co odwzajemniłem
-Może włączymy jakiś film?-zapytał się pokiwałem głową i się do niego przytuliłem,mówiłem,że kocham się przytulać? Nie to teraz mówię
-Moje maleństwo-szepnął i mnie przytulil zaczęliśmy oglądać film nawet nie wiem jaki,w pewnym momęcie zasnąłem....

-Niall kochanie wstawaj,trzeba iść do szkoły-powiedział Harry
-Mhm-wymamrotałem coś w poduszkę i zasnąłem
-Nie kochanie wstawaj-powiedział stanowczo i zdarł ze mnie cieplutką kołdrę
-Już-warknąłem na co on się zaśmiał i poszedł sobie i dobrze
Wstałem,Harry wczoraj pokazał mi co jest i gdzie,ubrałem się,spakowałem i zszedłem na dół,gdzie był Harry,usiadłem przy stole i położyłem głowę na stole,a następnie zamknąłem oczy
-Nialler jedz-powiedział otworzyłem oczy i zacząłem jeść
-Chodź odwiozę Cię do szkoły i przyjadę po Ciebie o 14:45 tak jak kończysz-powiedział i złapał mnie za rękę
-To Ty nie idziesz do pracy?-zapytałem zdziwiony
-Nie kochanie,ja pracuję gdzie indziej razem z Zaynem,ale on będzie w szkole bo musi Cię pilnować-powiedział i pociągnął mnie do wyjścia
-Miłego dnia kochanie-powiedział wysiadłem z samochodu i poszedłem do moich przyjaciół
-Zrywam się z lekcji?-zapytałem Liama na co on pokiwał głową
-Louis idziesz?-zapytałem się szatyna
-Nie,nie mogę matka powiedziała,ze mam poprawić matme-powiedział i poszedł
                      **********
Wsiadłem do samochodu Harrego
-Dalczego nie było Cie w szkole i nie mw,że byłeś bo wszystko wiem-powiedział
-Przepraszam,chciałem pogadać z Liamem-szepnąłem,zatrzymał się na poboczu i mni przytulił
-Następnym razem,powiedz mi ok,nie mam nic do tego żeby zrobić sobie wolne,ale bądź szczery-powiedział pokiwałem głową i go mocniej przytuliłem
-Moja mała przytulanka-szepnął mi do ucha na co się zaśmiałem
-Harry gdzie jedziemy-zapytałem widząc,że jedzie źle
-Jedzieny do sklepu-powiedział i skręcił w lewo
-Przychodzi dzisaj Zayn,ze swoim bratem,i robimy maraton filmowy-powiedział
-A jak jego brat się nazywa-zapytałem się zaciekawiony
-Louis-powiedział i zatrzymał się na parkingu przed TESCO
-A ile ma lat?-zapytałem nie to nie może być TEN Louis
-17-odpowiedział gdy weszliśmy do sklepu
A jednak.....
______////-----)---__--
Jestem z 2 :3
Mam nadzieję,że się podoba:* <3

8 komentarzy:

  1. Boski :D Cudowny :D Extra :D Dobrze, że mi przypomniałaś bo jestem zabiegana :p Dziękuję rownież za miły komentarz :D :*
    Pozdrawiam Lodo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej nominowałam Cię do LA więcej szczegółów dowiesz się u mnie http://never-say-never-6912.blogspot.com/2014/08/libster-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, nigdy nie skomentowałam, ale super opowiadanie ;)
    Nominowałam cię do Libster Award. Więcej informacji na moim blogu :
    https://nina-barbara-taissa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mam nadzieję,że będziesz czytać kolejne rozdziały <3 :**

      Usuń
    2. Pewnie, a zaraz ten post o LA się pojawi tylko teraz go pisze XD

      Usuń
    3. awww dziękuję,właśnie dla takich osób chcę pisać to opowiadanie :) <3
      Zapraszam na moje inne blogi ;)
      Masz może GG:)

      Usuń
    4. GG nie mam, ale bardzo chętnie poczytam inne twoje blogi :D Jak chcesz to poczytaj moje ;)

      Usuń
    5. Hhee napewno wpadnę :* <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
A jeżeli jesteś tutaj to skomentuj to tylko chwila dla Ciebie,a dla mnie wielka motywacja :) <3!!!